tisdag 4 december 2007

Nån gång skall man börja

Tja, alla (näää) andra har ju en egen blogg, så varför inte jag. Så nu är det alltså dags att börja med det då!

Jag har valt som titel för bloggen "Än hit o än dit" som naturligtvis har sin bakgrund i mitt ständiga resande i jobbet, men ockkså privat. Nu är det ju inte bara resande, det ger ju också så många tillfälen till möten med folk ur andra kulturer och med annan bakgrund. Det är och blir många, många minnen när rollatorn står intill mig, TV-står på högsta volym och stilen i bokstäverna i Falköpings tidning är för små för att jag skall kuna se dom.

Därmed inte sagt att jag kommer och känna mig gammal.....

Så det här var första inlägget en sen kväll i början av december i min övernattningslägenhet i Södertälje.

Håll till godo och kom in med dina kommentarer

Inga kommentarer: